لوله بازکنی در تهرانپارس و سعادت آباد و شهرک غرب


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خدمات لوله بازکنی و آدرس lolehservice.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)



خدمات لوله بازکنی در تهرانپارس و سعادت آباد و شهرک غرب

انواع خدمات لوله بازکنی شمال رفع گرفتگی لوله - تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه نشت یابی و موارد دیگر که در ادام مطلب آمده است از جمله خدماتی هست که در 3 منطقه و مناطق دیگر نیز توسط شرکتهای قوی در امر خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه باید انجام شود.

 

اگر لوله یا چاه گرفته شده نیاز به لایروبی داشته باشد هزینه لایروبی به صورت جداگانه محاسبه می شود. معمولا قیمت لوله بازکنی به صورت تلفنی به مشتری اعلام می شود اما تا زمانی که فرد لوله بازکن به محل حضور نیابد و لوله و چاه گرفته شده را نبیند و علت آن را تشخیص ندهد به طور نهایی نمی توان قیمتی بابت آن ارائه داد.


مثلا اگر نوع گرفتگی لوله یا چاه بر اثر مواد سخت مثل سیمان و بتن باشد برای باز کردن آن نیاز به ابزار خاصی می باشد که مسلماً هزینه آن نسبت به باز کردن یک لوله معمولی که بر اثر مواد سخت مثل قیر و سیمان گرفته شده است، بیشتر خواهد بود.

 

مناطق تحت پوشش:


لوله بازکنی تهرانپارس - لوله بازکنی نارمک - لوله بازکنی شهرک غرب - لوله بازکنی الهیه - لوله بازکنی پیروزی - لوله بازکنی نیاوران - لوله بازکنی پاسداران - لوله بازکنی فدک و امجدیه - لوله بازکنی سعادت آباد - لوله بازکنی در سایر مناطق.

 


علت اصلی گرفتگی های چاه فاضلاب و تخلیه چاه به خاطر جامداتی است که از راه لوله های فاضلاب وارد می شوند. گاهی اوقات وجود انواع مختلفی از مواد نظیر مو، مواد پلاستیکی، چربی های فراوان و غیره، باعث ایجاد لایه ای مقاوم به آب می شود که این بستر ضد آب سرتاسر پیکره ی کانال فاضلاب را می پوشاند و نتیجه ی آن جلوگیری از نفوذ آب در چاه می باشد.

همین موضوع باعث زود سر ریز شدن چاه شده از اعلایم پرشدن چاه فاضلاب می توان به بوی بد فاضلاب در ساختمان , بالا زدن آب توالت و گرفتگی توالت , باز نشدن توالت , وجود حشرات موزی مثل سوسک در ساختمان و …. نام برد در زمین های غیر ماسه ای ، عدم کشش و مکش آب در خاک بوجود می آید که به علت کم قطر بودن چاه و نداشتن انباری، مادر چاه در زمانی مشخص پر می شود. در زمین های شنی ، خطر پرشدن چاه به مراتب کمتر از زمین های خاکی است .


لوله بازکنی ارزان


رفع گرفتگی انواع (لوله فاضلاب) با مدرن ترین دستگاه لوله بازکنی و فنر فولادی،دستگاه پمپ هواو وگیوم توسط سرویس کار ماهر و مورد اعتماد شرکت خدماتی امداد پایتخت در هر ساعت از شبانه روز و بدون تعطیلی میکوشد تا مشکل شهروندان را برطرف سازد.

 

  • خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه در شهرک غرب
  • رفع گرفتگی لوله های فاضلاب و لوله بازکنی شهرک غرب شبانه روزی
  • باز کردن گرفتگی راه آب ظرفشویی یا همان سینک آشپزخانه
  • رفع نشت چاه های دستشویی ایرانی و خارجی در کمترین زمان
  • بررسی و مشاوره رایگان بصورت شبانه روزی و ۲۴ ساعته
  • نصب و راه اندازی انواع سیفون ها برای توالت ایرانی و توالت فرنگی
  • تعویض کردن کاسه توالت فرنگی به ایرانی و یا ایرانی به فرنگی
  • بیرون آوردن وسایل های ریخته شده در چاه فاضلاب
  • رفع بوی نامطبوع چاه فاضلاب ،دستشویی و حمام و رفع نم
  • حفر انواع چاه های فاضلاب در شهرک غرب از جمله حفر چاه جذبی
  • کول گذاری و لوله بازکنی در شهرک غرب و تخلیه چاه در شهرک غرب شبانه روزی


علت گرفتگی لوله و چاه


اگر لوله یا چاه منزل شما گرفته است و به دنبال دلایل و عوامل بوجود آورنده ی آن هستید، می توانید از طریق سایت فنی کارا شماره افراد متخصص و کارشناس در امر لوله بازکنی را پیدا کنید و با آنها تماس بگیرید تا نسبت به بررسی و پیدا کردن علل به وجود آورنده گرفتگی لوله و چاه اقدامات لازم را انجام دهند. تا زمانی که علت دقیق گرفتگی لوله و چاه مشخص نباشد، می‌توان مشکل گرفتگی لوله و چاه را برطرف کرد، و هر گونه اقدامی در این زمینه به صورت موقت خواهد بود چرا که ممکن است بعد از مدتی دوباره لوله و چاه دچار گرفتگی شوند.

 


دراوردن موبایل از توالت


برای بیرون آوردن اشیایی مثل موبایل و ساعت از لوله ی توالت نیاز به گیره ی مخصوص خواهد داشت. بدترین تصمیم در این شرایط این است که با دست اقدام به بیرون اوردن شی خارجی از چاه توالت کنید. درصورت وارد کردن دست خود در توالت ممکن است دست شما در چاه توالت گیر کرده و کار را برای شما سختر کند.

 


لوله بازکنی


رفع گرفتگی انواع لوله با مدرن ترین دستگاه های فنرزنی فولادی و دستگاه پمپ هواتوسط سرویس کار ماهر و مورد اعتماد شرکت خدماتی لوله بازکنی در هر ساعت از شبانه روز و بدون تعطیلی میکوشد تا مشکل شهروندان را برطرف سازد.

 

رفع گرفتگی توالت فرنگی


رفع گرفتگی توالت فرنگی با مدرن ترین دستگاه های فنرزنی فولادی و دستگاه پمپ هواتوسط سرویس کار ماهر و مورد اعتماد شرکت خدماتی لوله بازکنی در هر ساعت از شبانه روز و بدون تعطیلی میکوشد تا مشکل شهروندان را برطرف سازد.

 

رفع گرفتگی لوله حمام


رفع گرفتگی لوله حمام با مدرن ترین دستگاه های فنرزنی فولادی و دستگاه پمپ هواتوسط سرویس کار ماهر و مورد اعتماد شرکت خدماتی لوله بازکنی در هر ساعت از شبانه روز و بدون تعطیلی میکوشد تا مشکل شهروندان را برطرف سازد.

 

رفع گرفتگی لوله سرویس بهداشتی


رفع گرفتگی سرویس بهداشتی با مدرن ترین دستگاه های فنرزنی فولادی و دستگاه پمپ هواتوسط سرویس کار ماهر و مورد اعتماد شرکت خدماتی لوله بازکنی در هر ساعت از شبانه روز و بدون تعطیلی میکوشد تا مشکل شهروندان را برطرف سازد.

 

 

تخلیه چاه شهرک غرب و تهرانپارس و سعادت آباد

۱-تخلیه انواع چاه های فاضلاب با دستگاه مکنده با کمترین تخریب درب چاه

۲-تخلیه چاه جزبی و تخلیه چاه سپتیک

۳-تبدیل چاه کهنه و چاه ریزشی به چاه استاندارد فاضلاب

۴-لایروبی و کف تراشی چاه به وسیله نیروی انسانی مجرب

۵-حفر چاه نو

۶-طوقه چینی و کول گذاری برای جلوگیری از ریزش دیواره چاه

۷-رفع بوی بد توالت و چاه فاضلاب

۸-رفع نم حمام،آشپزخانه و توالت

۹-اتصال فاضلاب ساختمان به شبکه فاضلاب شهری




:: موضوعات مرتبط: لوله بازکنی , تخلیه چاه , ,
:: برچسب‌ها: لوله بازکنی تهرانپارس , لوله بزکنی شهرک غرب , لوله بازکنی سعادت آباد ,
:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : reza
ت : سه شنبه 2 بهمن 1397
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');